dissabte, 2 de novembre del 2013

EXCURSIÓ A LES COTXERES DELS TMB

Hola de nou!
El passat divendres vam anar d'excursió a Barcelona. L'excursió consistia en visitar les cotxeres del Transport Municipal de Barcelona.

Primer vam pujar a un autobús,  ens van explicar com funciona i ens van portar fins les cotxeres. Allà ens van ensenyar les instal·lacions i les oficines.

Després en vam pujar a un bus turístic i vam donar unes voltes per les cotxeres. Ens va agradar molt pujar a la part de dalt, però a algun de nosaltres li va fer una mica de por!

Per dinar vam fer tres grups i vam anar a  restaurants diferents. Aquí teniu una foto d'un dels grups.

Va ser una excursió molt emocionant!

Anònim ha dit...

excursio a les cotxeres dels tmb
hola de nou
vam anar a mati 9 a l'escola el passat divendres vam anar d'excursio a barcelona.l'excursio consistia en visitar les cotxeres del transport municipal de barcelona primer vam pujar a un autobus,ens van portar fins les cotxeres.alla ens van ensenyar les instal.lacions en van pujar un bus turistic i vam donar unes voltes per les cotxeres ens vam agradar molt pujar a la part de dalt.pero a algun de nosaltres li va fer una mica de de por per dinar vam fer tres grups i vam anar a restaurant difents.aqui teniu una fotos d'un dels grup va ser una excursio molt emocionant sara judit joan abel joel jose sergio jose oriol antonio xavi marta lorena lucas txell ruben jesus marc bernat judit abel julia dete eloi anna rut esther eli yolanda anna marga ruben

Unknown ha dit...

Una sortida molt interessant.I pujar a un bus sense sostre, qué bé! jo no ho he fet mai.
Veig que vau ser molts nens i molts monitors. Segur que ho vau passar super bé!

el dia a dia de secundària 2 ha dit...

Som els companys de Secundària 2, ens va agradar molt aquesta sortida, ens va sorprendre. La pujada al bus turístic va ser molt emocionant.
El restaurant Hiperbocata vam menjar bé.
Ja tenim ganes de fer una altra sortida.